Pytania do Wójta

Dzięki usłudze "Pytanie do Wójta" możesz zadać pytanie do Wójta Gminy Koszęcin nie wychodząc z domu!

Zadaj pytanie

Dzień dobry, proszę o informacje na jakim etapie jest kanalizacja na ulicy Podlesie. Dziękuje.

Podlesie, zadano: 2021-02-25 11:51:24

Witam, epidemia koronawirusa to ogromne wyzwanie dla samorządowych finansów. Sytuacja finansowa jest bardzo trudna. Konieczne są adekwatne cięcia wydatków. Realizowane będą tylko konieczne inwestycje np. związane z budową wodociągu dla mieszkańców pozbawionych wody. Budowa kanalizacji w Sadowie w obrębie ulicy Podlesie nie będzie wykonana w tym roku budżetowym, w sposób oczywisty przekracza ona obecne możliwości finansowe Gminy. Z poważaniem Zbigniew Seniów Wójt Gminy Koszęcin

Odpowiedziano: 2021-03-01 17:11:19

dlaczego zakupiono kolejne pojazdy ? wychodzi na to ze teraz kazdy pracownik ma swoj sluzbowy pojazd?

Grzegorz, zadano: 2021-02-24 19:57:38

Szanowny Panie, sprawność działania Referatu komunalnego zależy m.in. od stanu sprzętu, którym dysponują pracownicy. Jeden pojazd nie jest wstanie być w tym samym czasie w kilku odległych miejscowościach, np. w Rusinowicach i w Bukowcu. Mieszkańcy oczekują szybkiego usuwania awarii np. sieci kanalizacyjnych lub łatania dziur w jezdni. Zakupiony pojazd służy realizacji zadań własnych gminy. Z poważaniem Zbigniew Seniów Wójt Gminy Koszęcin

Odpowiedziano: 2021-02-25 14:07:17

o co chodzi z tymi naborami pracowników dopiero wyłoniono jedna osobę a znow ten sam konkurs ogloszono?

Grzegorz, zadano: 2021-02-24 19:44:05

Szanowny Panie Grzegorzu, nabór na stanowisko podinspektora ds. budownictwa i inwestycji z dnia 14 stycznia 2021 r. nie został rozstrzygnięty. Żaden z kandydatów nie uzyskał w II etapie postępowania rekrutacyjnego wymaganej ilości punktów, określonej Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym stanowiska kierownicze w Urzędzie Gminy Koszęcin. W konsekwencji nabór został powtórzony. Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej z dnia 19 lutego 2021 r. dotyczy wolnego stanowiska urzędniczego - w strukturze Referatu były dwa wolne stanowiska. Nabór z dnia 14 stycznia 2021 r. został rozstrzygnięty. Nabór z dnia 19 lutego 2021 r. dotyczy drugiego wolnego stanowiska. Z poważaniem Zbigniew Seniów Wójt Gminy Koszęcin

Odpowiedziano: 2021-02-25 12:18:14

Witam! Latarnia na wysokości plebanii NSPJ w Koszęcinie nie działa. Pozdrawiam!

Wawrzyniec, zadano: 2021-02-24 17:43:13

Szanowny Panie Wawrzyńcu, naprawa wskazanej przez Pana latarni została już zlecona. Z poważaniem, Zbigniew Seniów Wójt Gminy Koszęcin

Odpowiedziano: 2021-03-01 17:08:57

Czy planujecie Państwo modernizację źródła ciepła zasilającego Urząd. Urząd, według mnie powinien jako przykład wymienić zanieczyszczające powietrze źródło ogrzewania.

Adam, zadano: 2021-02-24 12:28:20

Szanowny Panie Adamie, planujemy wymianę źródła ogrzewania w budynku Urzędu, jednak w pierwszej kolejności zostanie wymieniony piec w budynku OSP Koszęcin oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie. Z poważaniem Zbigniew Seniów Wójt Gminy Koszęcin

Odpowiedziano: 2021-02-25 14:07:53

Panie Wojcie co to mamy za salon gier na przeciwko kościoła

Leon, zadano: 2021-02-24 11:16:17

Szanowny Panie Leonie, Urząd nie posiada żadnych informacji na temat jakichkolwiek salonów gier. Z poważaniem Zbigniew Seniów Wójt Gminy Koszęcin

Odpowiedziano: 2021-02-25 14:08:23

Z jakiego powodu ogłoszone zostały kolejne konkursy na stanowiska ds budownictwa i inwestycji i gosp. komunalnej. skoro poprzednie, sprzed miesiąca, zakończyły się wyborem pracowników?

Edward, zadano: 2021-02-24 08:36:58

Szanowny Panie Edwardzie, nabór na stanowisko podinspektora ds. budownictwa i inwestycji z dnia 14 stycznia 2021 r. nie został rozstrzygnięty. Żaden z kandydatów nie uzyskał w II etapie postępowania rekrutacyjnego wymaganej ilości punktów, określonej Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym stanowiska kierownicze w Urzędzie Gminy Koszęcin. W konsekwencji nabór został powtórzony. Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej z dnia 19 lutego 2021 r. dotyczy wolnego stanowiska urzędniczego - w strukturze Referatu były dwa wolne stanowiska. Nabór z dnia 14 stycznia 2021 r. został rozstrzygnięty. Nabór z dnia 19 lutego 2021 r. dotyczy drugiego wolnego stanowiska. Z poważaniem Zbigniew Seniów Wójt Gminy Koszęcin

Odpowiedziano: 2021-02-25 12:13:07

Szanowny Panie Wójcie, Kiedy działki na wschód od nr 13 (Rusinowice, ul. Kolonia) będą budowlane ? Czy nie warto przy okazji przebudowy zrobić wodociągu ?.

Sławomir, zadano: 2021-02-23 12:57:46

Szanowny Panie Sławomirze, uchwalanie oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego to kompetencja Rady Gminy. W celu zapoznania się z trwającymi procedurami planistycznymi proszę o kontakt bezpośrednio z Referatem Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska - tel. 34 3576 100 w. 133, 34 3210 833. Z poważaniem Zbigniew Seniów Wójt Gminy Koszęcin

Odpowiedziano: 2021-03-01 17:10:16

4. Ile takich pieców zostało wymienionych w ciągu ostatnich pięciu lat? Z góry dziękuję za odpowiedź! Proszę o nieudostępnianie mojego adresu mailowego na stronie internetowej.

Magdalena, zadano: 2021-02-23 12:04:49

Witam, Program Ograniczenia Emisji dla Gminy Koszęcin realizowany jest już od 2010 r. Liczba wymienionych kotłów w ostatnich tylko latach w ramach ww. Programu przedstawia się następująco: 2020 r. - 30 kotłów, 2019 r. - 30 kotłów, 2018 r. - 50 kotłów, 2017 – 47 kotłów, 2016 – 3 kotły. Mieszkańcy Gminy Koszęcin dokonują wymiany kotłów korzystając również z dofinansowania w ramach Programu "Czyste Powietrze". prowadzonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Liczba wymienionych źródeł ciepła w ostatnich latach w ramach Programu "Czyste Powietrze" to: w 2020 r. – 50 kotłów, w 2019 r. – 12 kotłów. W ramach Programu "SMOG STOP", prowadzonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, w 2018 r. na terenie Gminy Koszęcin wymieniono 13 kotłów. Mieszkańcy naszej Gminy realizują także wymianę kotłów samodzielnie, nie korzystając z żadnych form dofinansowania. O liczbie kotłów wymienionych samodzielnie Gmina Koszęcin nie posiada informacji. Dodatkowo wyjaśniam, że w "Pytaniu do Wójta" można wskazać swój adres email, ale nie jest to pole obowiązkowe. W przypadku podania adresu mailowego, nie ma możliwości technicznych "ukrycia" adresu skrzynki mailowej przy publikacji odpowiedzi (jest to proces automatyczny). Aby uniknąć wyświetlenia adresu mailowego na stronie internetowej Urzędu Gminy należy nie wypełniać pola "E-mail". Zadając pytanie, każdy akceptuje regulamin. Z poważaniem Zbigniew Seniów Wójt Gminy Koszęcin.

Odpowiedziano: 2021-02-26 11:30:44

3. Chciałabym się dowiedzieć, czy Urząd Gminy wie, ile przestarzałych pieców jest jeszcze do wymiany w Koszęcinie? Czy prowadzona jest taka statystyka?

Magdalena, zadano: 2021-02-23 12:03:51

Szanowna Pani, Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków w pełnym zakresie funkcjonalności ma działać dopiero w 2023 roku. Wcześniej jednak rozpocznie się pilotaż w wybranych gminach. Obecnie obowiązujące przepisy nie dają samorządom uprawnienia do pozyskania od właściciela budynku informacji o sposobie ogrzewania budynku. Problem ma rozwiązać Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków (CEEB), której powstanie zakłada znowelizowana ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów. Z poważaniem Zbigniew Seniów Wójt Gminy Koszęcin.

Odpowiedziano: 2021-02-26 11:30:25

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

×
Skróty klawiszowe

Skróty klawiszowe