Gmina Koszęcin informuje, że istnieje możliwość składania wniosków w ramach projektu „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym” – „Granty PPGR” na sprzęt komputerowy dla osób, których krewni z linii prostej tj. rodzice, dziadkowie lub pradziadkowie byli zatrudnieni w PPGR.
W ramach powstałych oszczędności zakupionych będzie 21 laptopów i 2 tablety.
W związku z powyższym wnioskodawcy, którzy wcześniej nie składali wniosków lub ich wnioski zostały rozpatrzone negatywnie mają możliwość ubiegania się o sprzęt komputerowy.
Niezbędnymi dokumentami są: wniosek wraz z oświadczeniami.
Wymagane oświadczenia:
-
OŚWIADCZENIE DLA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO lub OŚWIADCZENIE UCZNIA SZKOŁY ŚREDNIEJ KTÓRY OSIĄGNĄŁ PEŁNOLETNOŚĆ,
-
Oświadczenie PGR
-
Oświadczenie uzupełniające
Dodatkowo należy dostarczyć następujące dokumenty:
-
potwierdzające fakt pokrewieństwa dziecka z osobą wskazaną w oświadczeniu jako krewny pracujący niegdyś w zlikwidowanym PPGR - pokrewieństwo w linii prostej tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/ opiekunowie prawni - weryfikacja np. poprzez odpisy aktów stanu cywilnego krewnych w linii prostej od dziecka do członka rodziny będącego byłym pracownikiem PPGR w przypadku ich posiadania - (nie ma obowiązku składania wniosków do USC o sporządzenie aktów - mogą być akty będące w dyspozycji wnioskodawcy);
-
potwierdzające fakt zatrudnienia krewnych (w linii prostej tj. rodziców, dziadków, pradziadków / opiekunów prawnych) w zlikwidowanym PPGR (weryfikacja poprzez np.: zaświadczenie, świadectwa pracy lub inne dokumenty wystawione prze instytucje organów publicznych).
-
potwierdzających miejsce nauki ucznia ubiegającego się o udzielenie wraz z potwierdzeniem faktu nieotrzymania sprzętu komputerowego na własność lub w drodze użyczenia w ostatnim roku oraz w roku poprzednim zakupiony ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Wnioski, oświadczenia i wymagane dokumenty należy składać w okresie od 11 października do 20 października 2022 r. w pokoju nr 4 na parterze budynku Urzędu Gminy przy ul. Powstańców Śląskich 10.
Z uwagi na ograniczone środki o przyjęciu wniosku do realizacji decydować będzie kolejność wpływu do Urzędu Gminy Koszęcin (data i godzina).